August 23, 2004
monday randomness


it wahs | from inside the mind of krix at August 23, 2004 02:10 PM .

great links..and I can see spending many happy hours at typo generator! wow!

Thanks as always..

Posted by: Nudel on August 23, 2004 04:45 PM

so how was the salad? i'm glad to know there's someone else out there NOT watching the olympics...[...]

oh yeah, thanks for the links, too!

Posted by: lori on August 23, 2004 05:26 PM

btw, the Scanner blog link takes me to Matrix 101 yet again... :)

Posted by: lori on August 23, 2004 05:32 PM

whoops, thanks. fixed.

The salad was yummy. I love feta cheese.

Posted by: krix on August 23, 2004 05:39 PM

Just so this isn't totally non-Keanu related, I think I'll make a few of these in honor of his birthday :)

Diced marinated cooked chicken breast, sliced Roma tomatoes, Feta cheese piled on a pita. Top with a slice of Provolone and heat in oven until Provolone is melted.

Posted by: Melissa on August 23, 2004 05:46 PM

Next week I am volunteering at our local SciFi convention if I find anyhing Constantinish, Keanuish or Dick-ish, I will let you all know.

I love feta as well Krix -- gotta love them Greeks!

Posted by: Jude on August 23, 2004 07:12 PM

Hehe.. she said "Dicky Goodness" I didn't realize there was such a thing .. hee!!

Posted by: The Original Janice on August 23, 2004 07:26 PM

Hmm, are you sure you want "Dicky goodness" on your front page? I can see the confused Googlers now... ;)

Posted by: Mikey2 on August 23, 2004 07:37 PM

LMAO Nettie! I wondered if you were going to get caught by someone...who looks absolutely harmless. Lovely photo of you btw!

I'm not watching the Olympics either, but had a sudden laugh attack when I found out that
trampoline-ing was one of the competitions. What isn't there to do in the Olympics now?!

Mmmmm feta. I'm a brie lover!

Posted by: Jena on August 23, 2004 08:20 PM

Statistics make "randomness" altogether too predictable! LOL! Hope you enjoyed your salad Krix.

...the statistics shown here also prove Keanu is an excellent investment ;-)

Posted by: shelz on August 23, 2004 08:48 PM

Glad to see you're back krix. Missed you. Hope band practice went well. :)

Note to self: Play with typo thingie when you get home from work.

Posted by: Zen on August 24, 2004 04:52 AM

my comment is only the result of ................

Posted by: christelle on August 24, 2004 06:22 AM

Hey Jena!

I got your postcard yesterday. Cheers hunny...:)

Thanks for the Matrix link.

Posted by: Keanuette on August 24, 2004 06:24 AM

Welcome back Krix...had a great weekend, hope you did too. Practice makes perfect, so the Vibemerchants must be one tight little band by now ;-)

Posted by: shelz on August 24, 2004 07:32 AM

love typo generator... will play with more today!

Posted by: wanda on August 24, 2004 07:37 AM

YAY Nettie! You got it fast! Glad I didn't beat it home! Hope you enjoyed the silly note! Hugs to you!

Posted by: Jena on August 24, 2004 10:07 PM
What's on your mind?.....
(new here? please read this before commenting)
Remember, this is a fan site.
Keanu Reeves is in no way connnected to this website.
Please do not make a comment thinking he will read it.
Comments are for discussion with other fans.
Thank you.
Name: (required)

Email: (required - feel free to use a spamblock)

URL: (optional - put something here to keep your email private)


(please note, there is no need to sign your name at the end of your comment)
Here, take a cookie.