June 03, 2004
Because one ugly giant surfboard trophy isn't enough

pic from POTD

Keanu won last year and he's in the running for a Teen Choice Award again for Actor: Drama/Action Adventure. You can vote here.

media spot | from inside the mind of krix at June 03, 2004 12:39 PM .

that is the most beautiful surfboard award i've ever seen, and that's not just the grand marnier talking!!!!!

and hey! it looks like i can stay with a friend (Margarite)of my other friend in Austin...now to see about the air fare! OMG!!!!

Posted by: wanda on June 3, 2004 12:49 PM

really? will they let me in for a vote? ah.… well, how could I explain… ah… well… I am not a teen anymore, still in my thirties (but excellent of course) …

*gosh* now it‘s written… and out!

cool guy, cool surfboard, cool look - now I know why he is calledd "keanu"!

Posted by: creezy on June 3, 2004 01:03 PM

I bet Keanu can make the board look good when he rides it!!!!!!!!!! Just like when he makes me look good when he rides me!

Posted by: Allison on June 3, 2004 05:13 PM

LOL 2 Allison!

Keanu doesn't look so pleased in that picture though, does he? He seems a bit... I dunno...

Posted by: cornflakes on June 3, 2004 07:32 PM

well, i'm 39 and i voted for him. apparently TEEN PEOPLE forgot to include the id check at the door. ;o) but that damn voting form is soooooooo long, and they only allow one vote per e-mail address.

on a side note, i love that keanu always shows up for these things. a less classy star might have just blown them off, and saved their appearances for the more prestigious awards shows. but keanu always comes and shows his appreciation. whatta guy!!

Posted by: casluvskeanu on June 4, 2004 07:46 AM

I think it is cool how many teen fans he has. But my question...just where do you put multiple awards like this one???...the garage?...or maybe you take them out for a spin -- "Point Break" meets "Blue Crush" LOL!

...I watch the Teen Choice Awards every year...don't ask me why, I have no idea!

Posted by: shelz on June 4, 2004 09:43 AM

Hey, A-Z has a snippet on him having dark toned wallpaper
in his NY appartment (black & dark grey).
A dash of color, just like that, wouldn't hurt, IMO...
...not to forget another one of those hopefully soon-to-arrive
buckets of gilded popcorn by MTV,
mmmh, tasteful decoration, every interior designer's secret craving!

Posted by: Niobe on June 4, 2004 11:44 AM

Sure the surfboard is ugly... but not the person holding it! ^____~

LOL @ Allison!

Posted by: Jonna on June 4, 2004 04:24 PM
What's on your mind?.....
(new here? please read this before commenting)
Remember, this is a fan site.
Keanu Reeves is in no way connnected to this website.
Please do not make a comment thinking he will read it.
Comments are for discussion with other fans.
Thank you.
Name: (required)

Email: (required - feel free to use a spamblock)

URL: (optional - put something here to keep your email private)


(please note, there is no need to sign your name at the end of your comment)
Here, take a cookie.